ציורי קיר וגוף בקליפ לאבני החושן

לפני כמה חודשים השתתפתי בפרויקט מאוד מעניין ומיוחד שלא דומה לשום דבר שעשיתי עד כו’. מדובר בקליפ ללהקה בשם אבני החושן. זוהי להקה ירושלמית המנגנת מוסיקה בסגנון צועני. תפקיד שלי היה לייצור אשלייה של ציור שקם לתחייה.
בניגוד לעבודות הקודמות שלי שהמטרה הייתה לצייר על קיר ציור שיוצר אשלייה של מציאות, פה הכל היה הפוך – הייתי צריכה לצייר על המציאות, כלומר על הסולנית עם הכסא, על הבגלמה (כלי נגינה) ועל כל החפצים מסביב לזמרת כולל ציור על הקיר מאחוריה וכל זה כדי לייצור אשלייה של ציור. התפקיד של הבמאית היה לגרום “לציור הזה לקום לתחחיה”. וזה מה שקרה בהמשך העבודה על הקליפ.

העבודה על הציור הייתה מאוד קשה לא רק בשבילי, אלא גם בשביל הבחורה שעליה צוייר רוב הציור, הרי לא קל לבשת שעות עם כמה ליטרים של צבע על גופך, בעוד שהצבע לא ידידותי במיוחד לעור. בנוסף היו אליה בגדים כבדים מאוד וחמים, וכן סה”כ בוזבז 16 ליטר צבע על הציור וזאת מפני שכל החפצים היו צריכים להיות ספוגים בצבע.
במשך הצילומים נוכחתי חלק מהזמן על הסט בכדי לתחזק את הציור. וזאת הייתה בשבילי חוויה מיוחדת במינה לקחת חלק במשהו שמעורבים בו הרבה אנשים יצירתיים. הייתי צריכה לעבוד בשיתוף עם הצוות, לבדוק שציור נראה טוב במצלמה, לראות שהצבע לא יורד מהמודל וכד’.
לסיכום: אני מחכה בקוצר רוח לרגע ,שבו אני שוב אמצע את עצמי על סט צילומים עם צבעים ומכחול ביד.
הנה עוד קישור לפרוייקט מוזיקלי אחר שהשתתפתי בו – DRAW THE MUSIC.
!