ציור קיר שהוזמן על ידי חברת טמבור במרכז הבנייה הישראלי בנתניה

משיתוף פעולה ביני לבין המעצבת אביבית מדינה נוצרה יצירה צבעונית במיוחד שהוזמנה על ידי חברת טמבור במרכז הבנייה הישראלי – ציור קיר צבעוני ויפה עם אפקט תלת מימדי! יצרנו את היצירה שהיא הפינה הכוללת שתי קירות ואליהם ציורי קיר עם אפקט תלת מימדי של רחוב צבעוני בסגנון קולומביאני. בשביל לחזק את האפקט התלת-מימדי בציור, צבענו על אובייקטים אמיתיים כמו חלונות, ספסל וכו’ בצבע אקריליק ושיבצנו אותם לקיר וליד הקיר.
גם בציור עצמו היו כל מיני תוספות מעניינות כמו השליכט שעליו אחראי בחור בשם אריק ( אריק אפקט) שעובד עם חברת טמבור על בסיס קבוע. השליכט הוא בעצם ציפוי דקורטיבי לקיר בכל מיני טקסטורות.
ציור קיר עם האפקט תלת-מימדי במרכז הבנייה הישראלי בנתניה ציירת אנה קוגן מתחילה לעבוד על ציור קיר במרכז הבנייה הישראלי אריק אפקט עושה שליכט כתוספת לציור מעצבת אביבית מדינה עובדת על ציור קיר במרכז הבנייה הישראלי אנה קוגן וארט ישראלי מציירים במרכז הבנייה הישראלי בנתניה הצבעים של טמבור שהושתמשו בשביל לצייר את הציור ציור קיר עם האפקט תלת-ממדי שהוזמן על ידי חברת טמבור המבקרים של מרכז הבנייה הישראלי בנתניה מול הציור
הפעם עשיתי משהו מעבר לציור קיר – אפשר לקרוא ליצירה שלי מייצג שבו אנשים יכולים להצטלם או סתם להנות ממנו ולהרגיש את האווירה הנעימה שנוצרת.
ציורי קיר נוספים לעסקים שונים ניתן לראות בגלריה הזאת.

עיצוב אירוע בוטיק לחברת מיקרוסופט ישראל – האקתון 2019

לפני מספר שבועות הוזמנתי לחברת מיקרוסופט כדי להשתתף התהליכי העיצוב של אירוע בוטיק לחברת מיקרוסופט ישראל – האקתון, שמתקיים כל שנה במיקרוסופט. זהו אחד האירועים הכי מושקעים בחברה.
ציור רצפה תלת מימד של הלוגו של ההאקתון במעלית במשרדים של חברת מיקרוסופט ביקורת בעמוד העסקי שלי בגוגל על ידי המנהל של מרכז פיתוח של חברת מיקרוסופט
1. ציורי רצפה במעליות במשרדים של חברת מיקרוסופט: הכנה של הציורים כולל מודלים מפלסטלינה, הדבקה, ציורים הודבקו גם בחו”ל.
חלק אחד של ההזמנה היו מדבקות קיר ורצפה תלת ממדיות שהודבקו במעליות שבבנייני מיקרוסופט בהרצליה ובסניפים אחרים של החברה כולל סניפים בחול. במדבקות הופיעו דמויות המייצגות את ההאקתון: תמנון, דרקון ורובוט חמוד. כל הצבעים של הדמויות נלקחו מהלוגו של מיקרוסופט: כתום, ירוק, כחול וצהוב.
האתגר בציורים אלו היה ליצור אשליה שתתחיל בציור קיר ותשתלב בציור רצפה. תהליך יצירת הדימויים היה די ממושך ומורכב. בהתחלה בניתי מודלים של היצורים מפלסטלינה וביימתי סצנה שמדמה את היצורים במעלית. כדי שהציור הסופי יהיה כמה שיותר קרוב למציאות מבחינת תאורה ופרופורציות וכו’. בהמשך צילמתי את הסצנה המבוימת והתמונה שימשה לי כרפרנס לציור הסופי.
אני תמיד עושה בדיקה של האשליה שאמורה להיווצר בציור, על ידי כך שאני מדפיסה את הציורים בקטן וממקמת אותם על הרצפה, גם הפעם קודם הדפסתי את כל היצירות בשביל בדיקת האפקט התלת ממדי.
המודל מפלסטלינה של תמנון שלם שהוא אחד מן הסמלים של ההאקתוןהמודל מפלסטלינה של תמנון יוצא מהקירהמודל מפלסטלינה של דינוזאור שהוא אחד מן הסמלים של ההאקתוןהמודל מפלסטלינה של רובוט צ'אפי שהוא הסמל המרכזי של ההאקתוןהמודל של רובוט צ'אפי בפוטושופסקיצה איך רובוט צ'אפי ייראה במעלית בבנייני מיקרוסופט בהרצליה פיתוחהמדבקה עם ציור רצפה של תמנון לפני תהליך הדבקהמדבקת רצפה של תמנון אחרי תהליך הדבקהאנה קוגן ונעמה שהיא אחת מן המארגנות של האקתוןמדבקת רצפה של דינוזאור ובריכת מים עמוקים במעלית של חברת מיקרוסופטמדבקת רצפה של רובוט צ'אפי במעלית של חברת מיקרוסופטמדבקת רצפה של רובוט צ'אפי שהודפסה והודבקה בסיף מיקרוסופט בהודו
2. הקריקטורות של עובדי מיקרוסופט ברוב המשרדים של החברה: חיפה, תל אביב, הרצליה.
כל הקריקטורות התבססו על דמויות של גיבורי על כמו סופרמן, ספיידרמן, באטמן, וונדר וומן וכו’. הנושא של גיבורי על היה קשור לאסתטיקה כללית של אירוע החברה. אורי פינק, המאייר והקומיקסאי המדהים שגם יצר קומיקסים לאירוע, יצר שמונה דמויות מקוריות של גיבורי על שתיארו שמונה טיפוסים עיקריים של עובדי מיקרוסופט. הרעיון הוא שכל משתתף בהאקתון הוא בעצם גיבור על שיכול להסתדר עם עוד משימות קריאטיביות מעבר לג’וב שלו.
בזמן שציירתי את הקריקטורות, ניהלתי שיחות מעניינות אם העובדים אותם ציירתי. מצד אחד נהניתי מהשיחות ושמעתי על הפרויקטים המעניינים שעליהם עובדים משתתפי ההאקתון ומצד שני השיחות בזמן הציור עזרו לאנשים להעביר יותר בקלות את הזמן שבו הם היו חייבים לשבת בלי לזוז ולהסתכל לאותו כיוון, ולא לכולם זה פשוט.
מסתבר שעובדי מיקרוסופט מאוד מעריכים ואוהבים אומנות, וראיתי אותם נהנים מהתהליך, וחלקם אפילו חיכו בתור לקבל קריקטורה.
הקריקטורה של גבר בסגנון באטמן שציירתי במסגרת של ההאקתוןהקריקטורה של בחורה בסגנון וונדר וומן שציירתי במסגרת של ההאקתוןהקריקטורה של בחורה בסגנון ספיידרמן שציירתי במסגרת של ההאקתוןהקריקטורה של בחורה בסגנון סופרמן שציירתי במסגרת של ההאקתון
3. האלמנט הסופי שהייתי אמורה להכין לקראת ההאקתון, שהוא אירוע חברה המרכזי של מיקרוסופט, הוא ציור תלת ממד גדול בסגנון הסרט מטריקס. הרעיון היה של מנהל הגרז’ במיקרוסופט הרצליה – גיא שלב. בציור אפשר לראות מעין מעבדה שנמצאת מתחת לאדמה, ובתוכה יש קפסולות ,שבהן מגדלים מתכנתים –גיבורי על, אחד הגיבורים מנסה לברוח מהמעבה על ידי טיפוס בסולם ,שמוביל אותו לקפסולה הכי גבוהה.
בניתי מודל דיגיטלי קטן בתוכנת Scetchup , ועל פיו עשיתי את התכנון של הציור על PVC. את הצביעה של הציור עשיתי ביום לפני האירוע הלובי בכניסה למיקרוספוט. הרעיון של הציור קשור למסר ההאקתון – לצאת מהבועה האישית שלך ולממש את הרעיון הפנטסטי שלך.
המודל בפוטושופ של ציור רצפה תלת מימד שציירתי למיקרוסופט סקיצה של ציור רצפה אנמורפוזה למיקרוסופט על PVCתחילת העבודה על ציור רצפה במיקרוסופט ישראל בסגנון מטריקס תהליכי סיום של ציור רצפה להאקתון של מיקרוסופטציור רצפה תלת מימדי במיקרוסופט ישראל בסגנון מטריקססלפי תלת מימדי עם ציור רצפה מטריקס במיקרוסופט ישראל
הפרויקט מאוד הצליח, וכל האנשים שצוירו על ידי היו מבסוטים מאוד והיו גם כאלה שהתקשרו וביקשו לצייר גם אותם, כי לא הספקתי במהלך האירוע לצייר את כולם.
ציורי תלת מימד נוספים שיצרתי ניתן לראות בגלריה הזאת.

ציור על קיר חיצוני מעל בריכת דגים בישוב נווה דניאל

לפני שאני יספר אל ציור קיר חיצוני בגובה כ4 מטר מעל בריכת דגים שעשיתי לאחרונה בישוב נווה דניאל, אני רוצה לכתוב כמה מילים על המקום עצמו. הישוב נווה דניאל נמצא באחד החלקים היפים ביותר של ארצנו, שזה גוש עציון. בישוב יש נקודת תצפית מאוד גבוהה שממנה אפשר לראות אפילו את הים. מיותר לציין שהנוף באזור מדהים ויש שקט קסום בישוב שלא ניתן לחוות ברוב חלקי הארץ הצפופה שלנו.
באחד הבתים בישוב מקסים זה גרה הלקוחה שלי שהזמינה ממני את אחד הציורים המורכבים יותר שיצא לי לעשות. לא מורכבים מבחינת טכניקת הציור או הרעיון, אלה מורכבים מבחינת היכולת להגיע לקיר שעליו היה אמור להיות הציור.
אז מה בעצם הייתה הביעה? הבעיה הייתה שהקיר נמצא מעל בריכת דגים ומפל דקורטיביים בגובה כ4 מטר. זאת אומרת שהייתי אמורה לצייר על קיר, אך לא יכולתי לעמוד מולו. כל מה שנשאר לי לעשות הוא להמציא שיטות הגעה לקיר. לדוגמה: ישבתי על גדר מצדו השמאלי של הקיר ועם יד אחד החזקתי בגדר, ואם יד שני ציירתי. פעם אחרת עמדתי אם רגל אחד על אבן שהייתה בתוך המים!
כן, זו הייתה מסימה לא פשוטה. ודרך אגב בציור זה נעזרתי בעוד ציירת שהצטרפה לעסק שלי לא מזמן – נסטיה חובין. בעזרתה הצלחתי לעמוד במשימה המאתגרת הזו.
אנה קוגן חוקרת את הקיר שעליו אמור להיות הציור בריכת דגים שמעליה אמור להיות הציור מערבבים צבע אקרילי בשביל הציור על קיר חיצוני תחילת עבודה על הציור מציירת העלה הראשון אנה קוגן צובעת את רקע בצבע ירוק אנה מציירת תוכי שהוא חלק המרכזי של הקומפוזיציה נסטיה חובין שהיא עוזרת של ציירת קירות אנה קוגן הגינה של הלקוחה שבה נמצת בריכת דגים עם מפל אנה קוגן עולה בגובה של 4 מטר בשביל לעבוד על הציור
אנה קוגן עולה על המפל ומציירת תוכי אנה קוגן מציירת צמחיה מימית מעל בריכת דגים אנה קוגן יושבת על הגדר בגובה 4 מטר ומציירת אנה קוגן מציירת בתנוחת יוגה אנה קוגן מגיע לציור מלמעלה אנה מציירת ציור קיר בגובה 4 מטר מלמעלה  אנה קוגן עומדת על רגל אחד בגובה 4 מטר ומציירת ציור על קיר חיצוני מעל בריכת דגים בישוב נווה דניאל מרחוק ציור על קיר מעל בריכת דגים בישוב נווה דניאל מקרוב ציור קיר מעל בריכת דגים מוכן
ציורים על קיר חיצוני נוספים שיצרתי ניתן לראות בגלריה הזאת.

ציור קיר וציור גרפיטי במשרד של חברת אייספה

לאחרונה ציירתי ציור קיר וגרפיטי במשרד של חברת I-CEPA ברמלה שמתמחה בהנדסה ובנין. העבודה התבצעה במשרד הראשי של החברה. השלב הראשון של העבודה היה עיצוב. הוחלט שעל הקיר הראשי בכניסה יהיה ציור גדול של 4 דמויות ומשפט שנבחר על ידי מנהל המשרד. מה שמעניין הוא שכל הדמויות שנכנסו לציור הם אנשים אמיתיים שצילמתי במיוחד בשביל הציור. הציור השני במשרד היה ציור גרפיטי. ציירתי קיר דמוי בריקים וכיתוב באנגלית עליו – המוטו החיובי.
העבודה עצמה נמשכה יומיים. כל העובדים במשרד רמלה היו מאוד מרוצים מזה שמשרדם קיבל אופי וייחודיות. ואני נהניתי לעבוד בחברת I-CEPA. האווירה שם מאוד חיובית ומנהל החברה איש מיוחד .
ציירת אנה קוגן מדגמנת בשביל הציור שלה לחברת ICEPAמקס פילנקו מדגמנת בשביל הציור שלה לחברת ICEPAאנשים רנדומליים מדגמנים בשביל הציור שלה לחברת ICEPAתהליך עבודה של ציור קיר במשרד של חברת I-CEPAציור קיר  של ישראלים רגילים במשרד של חברת I-CEPAציירת אנה קוגן עובדת על ציור קיר במשרד של חברת ICEPAציירת אנה קוגן עובדת על גרפיטי במשרד של חברת ICEPAהגרפיטי של מוטו יצירתי במשרד של חברת I-CEPA
ציורי קיר וגרפיטי לעסקים נוספים שיצרתי ניתן לראות בגלריה הזאת.

ציור גרפיטי שעשיתי לזכרה של הדר כהן ז”ל

הדר כהן ז''ל אנה קוגן עובדת על ציור גרפיטי לזכרה של הדר כהן ז''ל ציור גרפיטי שעשיתי לזכרה של הדר כהן ז''ל משפחת כהן, אנה קוגן ובעלה מקס פילנקו בגן הדר
גן הדר.
לזכרה של לוחמת מג”ב הדר כוהן הי”ד.
אשר נהרגה בהתקלות עם מחבלים בשער שכם בי-ם בכ”ד בשבט תשע”ו 3.2.2016.
במותה הצילה חיי רבים.
“עוז והדר לבושה ותשחק ליום אחרון”
הקישור לכתבה המלאה על הציור שלי בYNET – ללחוץ כאן.

ציור רצפה תלת-מימד למוזיאון פופ אפ

באחרונה השתתפתי בתערוכה מדהימה – מוזיאון פופ אפ. ציירתי ציור רצפה תלת-מימד (אנמורפוזה) בכניסה לבניין של התערוכה. מוזיאון פופ אפ – כך נקרא פרויקט אומנותי חדש במרכז תל אביב. אז מה זה בעצם היה? (כי זה נמשך רק שבוע -התחיל ביום הבחירות.) נתחיל מלענות על השאלה: איפו כל זה התרחש? בבניין מגורים במרכז תל אביב ברחוב קליי 18.
ציור רצפה תלת-מימד של אנה קוגן מוזיאון פופ אפ התחלה ציירת אנה קוגן מציירת ציור רצפה במוזיאון פופ אפ ציור רצפה תלת-מימד של אנה קוגן מוזיאון פופ אפ מוכן מבקרים של מוזיאון פופ אפ על יד ציור רצפה של אנה קוגן
הבניין הזה נעזב על ידי דייריו ימים ספורים לפני הפיכתו למוזיאון רחוב על ידי מספר רב של אמנים מתחום אמנות רחוב. בערך 100 אמני רחוב הוזמנו על ידי מארגני הפרויקט, שהם חברת נדלן-אנשי העיר ויערה שץ שהרעיון המדהים הזה שייך לה. האמנים הוזמנו להפוך את הבניין למוזיאון. לא לתלות את ציוריהם על הקירות כמו שעושים בהרבה מאוד מוזיאונים לאומנות שאתם מכירים, אלה לצייר ישירות על הקירות הקיימים. ולא רק לצייר, אלה לעשות מה שבא להם בדירות, חדרי שירותים, חדרי מדרגות וכל מה שיש בבניין מגורים סטנדרטי טיפוסי משנות ה-60. (אם אני לא טועה).
התוצאה הייתה מעבר לכל דמיון – טור של אנשים שנמשך מרחוב ז’בוטינסקי! האנשים האלה עמדו בתור מהבוקר בשביל לראות את אומנות הרחוב הפרועה והחדשנית. עשרות אלפי מבקרים! הבינין הזה עומד בטור מוזיאון רק זמן מוגבל ועוד מעט אמור להיהרס.
בשבילי אישית זה היה ניסיון מאוד מיוחד. הרגשתי שאני והציור שלי זה חלק מיצירת אומנות אחד גלובלית שזה הבניין כולו. מן פרפורמנס שהמסר שלו הוא שבריריות וזמניות של אמנות רחוב ואולי גם חיים בכלל.
עוד דבר שמאוד ריגש אותו בפרויקט הזה הוא הבניין עצמו. כל החפצים שהושארו על ידי הדיירים, כמו ספרים רבים מתקופות שונות, ישר הפכו לאובייקטים אומנותיים או חלקים ממיצגים של כל מיני אמנים שהסתובבו בבניין וחיפשו השראה מחפצים. הדברים האלה, שהיו מפוזרים בכל מקום בבניין, היו ספוגים בזיכרונות מהעבר. לפחות כך אני הרגשתי…
ציורי רצפה תלת מימד נוספים שיצרתי ניתן לראות בגלריה הזאת.

ציור רצפה תלת מימד לחברת פרטנר

ציור רצפה תלת מימד בחברת פרטנר שהתבקשתי לעשות היה מיוחד. הפעם, שלראשונה השתמשתי בתמונות מצולמות שמהם הרכבתי חלק מהתוצר הסופי שהוא מדבקת רצפה תלת מימד שהודבקה במשרדי של חברת פרטנר בראש העין. אז למה אני מתכוונת? בציור אנחנו רואים מאין בור שנפער בלובי של הבניין ובתוכו ניתן לראות סיבים אופטיים זוהרים. כדי ליצורים סיבים אופטיים אלו השתמשתי בתמונות של סיבים אופטיים אמתיים שעשיתי להם איווט וכל מיני מניפולציות נוספות כדי להתאים אותם לציור.
התוצאה די שונה משאר העבודות שלי. הציור נראה יותר פוטוריסטי ומדויק, אך גם פחות ציורי. וזה בדיוק משרת את המטרה שאותה הציב הלקוח – ליצור אשליה של מציאות בדיונית שאמורה למשוך תשומת לב ולעזור לחברת פרטנר למתג את המוצר החדש שלהם – אינטרנט סיבים אופטיים – Partner Fiber. חוץ מהמשרד הראשי, מדבקת הרצפה הודפסה והודבקה בעוד 11 משרדי פרטנר ברחבי הארץ.
הציור הדיגיטלית שנוצר עבור הדפסת מדבקת רצפה תלת מימד לפרטנר בדיקת של אפקט תלת ממדי של ציור רצפה לחברת פרטנר ההדבקה של מדבקת רצפה במשרדי של חברת פרטנר ציור רצפה תלת מימד בחברת פרטנר אחרי ההדבקה צילום מקרוב של מדבקת רצפה תלת מימד במשרדי של חברת פרטנר סלפי ליד מדבקת רצפה תלת מימד במשרדי של חברת פרטנר
ציורים ומדבקות רצפה תלת מימד נוספים שיצרתי ניתן לראות בגלריה הזאת.

מדבקת רצפה תלת מימד לחברת לופה לאירוע של החברה

לפני כמה חודשים ציירתי ציור רצפה תלת מימד לחברת LUPA. הציור הודפס והודבק כמדבקת רצפה באירוע של החברה. החברה מתעסקת בפיתוח אפליקציה שיכולה לעצב את התמונות בטלפון כמו אלבום תמונות.
העיצוב של מדבקת רצפה תלת מימד בפוטושופ הדפסת ציור תלת מימד למטרת הבדיקה הויזואלית תהליך הדבקה של מדבקת רצפה מדבקת רצפה תלת מימד לחברת LUPA לאירוע של החברה
הציור כולל המוטו “לעשות ספר מכל חור בעולם”. וזה בעצם מה שצויר בציור – חור שדרכו רואים מפל מים וחבל נתלה מקצה אחד של החור עד לקצה השני. הרעיון הוא קשור לפונקציה ראשית של האפליקציה של LUPO – לקחת אוסף תמונות לא מסודר ולהפוך אותו לסיפור יפה.
ציורי רצפה תלת מימד נוספים ניתן לראות בגלריה הזאת.

חלל 9 – הפרויקט של ציורי קיר, רצפה ורהיטים ביפו לקבוצת גולדשטיין

לא מזמן ציירתי ציורי קיר, רצפה ורהיטים במתחם מעצבים ומסעדות חלל 9 שנפתח לאחרונה ברחוב בית אשל 9 ביפו באזור שוק הפשפשים.
הציור היה שיתוף פעולה ביני לבין מעצבת המקום שירי שחורי. הפרויקט הוזמן על ידי קבוצת גולדשטיין. הרעיון ההתחלתי היה לעשות ציור קיר בקיר כניסה למתחם אך במהלך העבודה זה הפך למייצג שלם. לקיר התווספו דברים שנתלו אליו וחפצים אמתיים הועמדו בצמוד אליו כמו רהיטים ,צמחים מפלסטיק ואפילו פטיפון. התוצר הסופי היה ציור על הקיר וכל החפצים מסביב.
בסופו של דבר הצופים בציור התבלבלו בין הדמיון לבין המציאות קשה להבדיל מה היה מצויר ומה אמיתי. המטרה שלי בציור זה הפעם הייתה הפוכה ממה שהיא בדרך כלל שזה לעשות ציור שנראה כמו אמיתי. הפעם המטרה הייתה לעשות מציאות שתראה כמו ציור. וזה היה מאתגר ומעניין יחדיו.
ציורי קיר ורהיטים בחלל 9 יפו העתיקה ציורי קיר ורהיטים בחלל 9 יפו העתיקה אנשים מצטלמים ציורי רהיטים בחלל 9 יפו העתיקה ציורי רהיטים בחלל 9 יפו העתיקה צילום שירי שחורי מנורה לפני צביעה חלק מקומפוזיציה בחלל 9 יפו העתיקה ציור על מנורה ופטיפון בחלל 9 יפו העתיקה חלון לפני צביעה חלק מקומפוזיציה בחלל 9 יפו העתיקה ציור על חלון בחלל 9 יפו העתיקה עציץ לפני צביעה חלק מקומפוזיציה בחלל 9 יפו העתיקה ציור על עציץ בחלל 9 יפו העתיקה
ציורי קיר לעסקים נוספים ניתן לראות בגלריה הזאת.

ציור קיר תלת מימד בגובה 18 מטר בפינת סלמה אבולעפיה

בחודש שעבר השתתפתי בפרויקט ציורי קיר על בניין בן 5 קומות בפינת סלמה אבולעפיה בתל אביב. ציירתי ציור קיר תלת מימד בגובה של 18 מטר על מנוף טלסקופי שסופק על ידי עיריית ת”א. הדמות שציירתי הוא איש שמתפס על הבינין במרדף אחר הפרפרים.
האוצרת של הפרויקט היא אורית מזנה. אורית הצליחה להרים פרויקט כל כך גדול ובזמן מאוד מוגבל ובתנאים לא פשוטים. אל פרויקט זה עבדו עוד הרבה אומנים. אחד מהם הוא “ליברה” אומן שהגיע ממקסיקו במיוחד כדי להשתתף בפרויקט והחלק הגדול של הציור שייח לו ולחברו הישראלי-בריטי סלומון סוזה. גם ארז וזיו שמח, זוג ציירים ישראלים מוכשרים, ציירו לידי.
הפעם האתגר שלי בעבודה היה לא רק אומנותי, אלה גם אתגר העבודה בגובה. יש לציין שהגובה אליו מגיע הציור הוא 18 מטר. המפיקה והאוצרת של הפרויקט דאגה שלכל אומן יהיה את המנוף שאליו הוא יגיע לציור שלו בגובה. זו הייתה חוויה בלתי נשכחת. אחרי עבודה כזו אני יכולה בוודאות להגיד שלצייר בגובה זה אחד הדברים שאני אוהבת לעשות.
ציור קיר תלת ממד בגובה 18 מטר בפינת סלמה אבולעפיה בבוקר ציור קיר תלת ממד בגובה 18 מטר בפינת סלמה אבולעפיה בצהריים ציירת אנה קוגן מכינה צבעים לציור בגובה בפינת סלמה אבולעפיה צבעים לציור וסקיצה של הציור בגובה בפינת סלמה אבולעפיה ציירת אנה קוגן מתחילה לעבוד על הציור בגובה 18 מטר בפינת סלמה אבולעפיה ציירת אנה קוגן מציירת את הציור קיר תלת מימד על המנוף בפינת סלמה אבולעפיה הדמות של איש שמתפס על הבינין במרדף אחר הפרפרים על ידי ציירת אנה קוגן ציירת אנה קוגן מסיימת לעבוד על הציור בגובה 18 מטר בפינת סלמה אבולעפיה האומנים שהשתתפו בפרוייקט הוניגמן בפינת סלמה אבולעפיה - ליברא, אנה קוגן, אורית מזנה אחד מן הקטעים מאינסטגרם של עוברי אורח שעושים עם הציור תלת ממד על ידי אנה קוגן
ציורי קיר תלת מימד נוספים ניתן לראות בגלריה הזאת.